نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2780
-
الف
+

معرفی سریال و فلم هایی که در نوروز 1400 از شبکه آی فیلم 2 نشر می شوند

در این گزارش با سریال های و فلم های نوروزی شبکه آی فیلم2 آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم2، همزمان با آغاز سال نو خورشیدی، شبکه جهانی آی فیلم2 سریال های کمیدی، تاریخی و درامی را که بیشترین تقاضا را از سوی بینندگان داشته اند، در جدول نشراتی خود قرار داده است.

براین اساس سریال های «کلاه قرمزی»، «مرز خوشبختی»، «هتل پیاده رو»، «دلدادگان»، «علی البدل»، «سال های مشروطه» و فلم های سینمایی «گینس» و «مومیایی 3» در جدول نشر نوروزی شبکه آی فیلم 2 قرار گرفته اند.

کلاه قرمزی

 سریال «کلاه قرمزی» به کارگردانی «ایرج طهماسب» تولید سال 1392 هجری خورشیدی است.

در این سریال عروسکی ماجراها و اتفاقات هیجان انگیزی برای «کلاه‌قرمزی» و دیگر گودی ها (عروسک ها) رخ می‌دهد و شخصیت هایی همچون پسر عمه‌زا، فامیل دور، آقای همساده، ببعی، جیگر، دختر همسایه، گابی، بچه فامیل دور، گیگیلی، دوره جان، گدا و ... به همراه مهمانان و چهره های آشنا؛  اتفاقاتی دیدنی، جذاب و شیرین را رقم می زنند.

در این سریال عروسکی، عروسک‌گردان و صداپیشه‌های مطرح تلویزیونی و سینمایی ایران چون «حمید جبلی»، «محمد لقمانیان»، «بهادر مالکی»، «نگار استخر»،  «محمد بحرانی»، «محمدرضا هدایتی»، «کاظم سیاحی» و «فاطمه معتمد آریا»  حضور دارند.

سریال «کلاه قرمزی» هر روز ساعت 16:00 به وقت تهران و کابل و 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان نشر می شود.

مرز خوشبختی

«مرز خوشبختی» سریالی به کارگردانی «حسین سهیلی‌زاده»، نویسندگی «علی خودسیانی» و تهیه‌کنندگی «مهران رسام» تولید سال ۱۳۹۶ می باشد.

داستان این سریال درباره جوانی به نام امیر (امیرحسین آرمان) است که برای تحصیل به تهران می‌آید و در جمع نوابغ علمی قرار می گیرد، او به خواهر دوستش که در یک طلا فروشی کار می‌کند علاقه دارد، اما پدر دختر راضی به این ازدواج نیست. از سویی دیگر امیر مجبور می‌شود در سرقت از طلا فروشی با دوستش حمید (پوریا پورسرخ) همکاری کند...

پوریا پورسرخ، امیرحسین آرمان، مهدی سلوکی، شهرزاد کمال‌زاده، سروش جمشیدی، مریم معصومی، جمشید جهان‌زاده، عباس محبی، مهدی صباغی، فرزانه نشاط‌خواه، شهربانو موسوی، رضا یزدانی، جواد زیتونی و آرش نوذری بازیگران این سریال هستند.

سریال «مرز خوشبختی» هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران و کابل و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان نشر می شود.

هتل پیاده رو

«هتل پیاده‌رو» به کارگردانی «بهمن زرین‌پور»، تولید سال ۱۳۷۸ می باشد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «آقای ابوسعیدی» (با بازی محمود پاک‌نیت) هوتلی در جزیره کیش خریده است، اما این هوتل رونق چندانی ندارد؛ چرا که در مجاورت آن رستورانتی باصفا و ارزان‌قیمت به نام «هتل پیاده‌رو» وجود دارد که مشتریان را به خود جلب می‌کند که گردانندگان آن، «خانم‌جان» (با بازی مینا جعفرزاده)، «بایرام» (با بازی اکبر عبدی) و «سیروس» (با بازی مصطفی راد) هستند. اما آقای ابوسعیدی، نمی‌تواند حضور چنین رقیبی را تحمل کند و تصمیم دارد به هر طریق شده، آن‌ها را از سر راه بردارد...

اکبر عبدی، مینا جعفرزاده، علیرضا خمسه، اکبر رحمتی، محمود پاک‌نیت، محمود بهرامی، عزت‌الله مهرآوران، مصطفی راد، سحر طلوعی، محمد مژدهی، بهرام علیان، زری برومند، حسین چنگی، علی‌اکبر توکلی، شهریار حکیم‌زاده، حسین اسکندری، خندان مستوفی و محمود آوینی بازیگران این سریال هستند.

سریال «هتل پیاده رو» هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران و کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان نشر می شود.

دلدادگان

سریال «دلدادگان» به کارگردانی «منوچهر هادی» و تهیه‌کنندگی «ایرج محمدی» تولید سال 1396 این روزها از شبکه آی فیلم 2 به نشر می رسد.

این سریال تلویزیونی ماجراهای دو خانواده را از زمان پیش از انقلاب اسلامی ایران تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد و داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از موضوعاتی می باشد که در این سریال به آن پرداخته می شود...

شاهرخ استخری، حمید گودرزی، سامان صفاری، سانیا سالاری، آرش مجیدی، لیندا کیانی، مسعود رایگان، پانته‌آ بهرام، اصغر محبی، مهرانه مهین‌ترابی، افسانه ناصری، مهدی صبایی، سیروس همتی، سمیرا حسن‌پور، ملیکا شریفی نیا، رؤیا میر علمی، سارا نجفی، بهشاد شریفیان، افسانه چهره آزاد، پویا امینی، مجید پتکی و علیرضا استادی بازیگران این سریال هستند.

سریال «دلدادگان» در ایام نوروز هر شب ساعت 19:00 به وقت تهران و کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان نشر می شود.

علی البدل

سریال «علی البدل» از روز دوشنبه 2 حمل(فروردین) 1400، از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

«علی‌البدل» به کارگردانی «سیروس مقدم» و با طراحی و بازی «محسن تنابنده»، تولید سال 1396 است.

داستان سریال علی‌البدل در یک روستای تاریخی به نام چشمه قل‌قل پیش می رود که دو طایفه به نام آبیاری‌ها و آبناری‌ها در آن زندگی می‌کنند، که از قدیم‌الایام با یکدیگر اختلاف دارند و همین باعث شده آبادی رونق چندانی نداشته باشد. اما این بار خبری مبنی بر برنامه رئیس‌جمهور برای سفر به روستا، آرامش قریه را به هم می‌ریزد.

مهدی فخیم‌زاده، مهدی هاشمی، محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، مسعود چوبین، زنده یاد حسین محب‌اهری، محمود جعفری، عزت‌الله رمضانی‌فر، هادی کاظمی، هومن حاجی‌عبداللهی، بهرام افشاری، فروغ قجابگلی، سیما خضرآبادی، آرزو نبوت، علیرضا استادی، هدیه آزاده، مهسا باقری، فرشته گلچین، میثم چگینی و مهدی فقیه بازیگران این سریال هستند.

سریال «علی البدل» هر شب ساعت 20:00 به وقت تهران و کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان نشر می شود.

سال های مشروطه

سریال تلویزیونی «سال‌های مشروطه» به کارگردانی «محمدرضا ورزی»، تولید سال 1388 می باشد.

این سریال روایتگر زندگی ۴ پادشاه قاجار در مدت ۷۰ سال حکومت بر ایران است و از ابتدای سلطنت ناصر الدین شاه و زمان صدارت میرزا تقی خان فراهانی مشهور به امیر کبیر تا انقلاب مشروطه را به تصویر می کشد.

محمد صادقی، آزیتا حاجیان، اکبر عبدی، ایرج راد، تینا پاکروان، جمشید جهان‌زاده، جمشید مشایخی، چنگیز وثوقی، حسام نواب صفوی، داریوش کاردان، رضا رویگری، سعید شیخ‌زاده، فریبا خادمی، محمد مطیع، محمدرضا شریفی‌نیا، یوسف صیادی، ساغر عزیزی، زهیر یاری، آناهیتا دری، شهرام عبدلی، فرخ نعمتی، قاسم زارع، ولی‌الله مؤمنی، علی رامز، خسرو فرخزادی و شهروز ابراهیمی بازیگران این سریال تاریخی هستند.

سریال «سال های مشروطه» هر شب ساعت 21:00 به وقت تهران و کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان نشر می شود.

فلم سینمایی «گینس»

«گینس» نام اولین فلم به کارگردانی «محسن تنابنده» و تولید سال ۱۳۹۳ می‌باشد.

در خلاصه داستان این فلم آمده است: سه برادر که در یک مزرعه شترمرغ مصروف هستند، تصمیم می گیرند تا کار بزرگی انجام داده و نام یکی از شترمرغ ها را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کنند که در ادامه اتفاقات مختلفی برای آنها به همراه دارد و....

رضا عطاران، محسن تنابنده، علیرضا استادی، حسین اسکندری، جمال اجلالی، هومن حاجی عبدالهی، آمنه کیوانی، شهره اشتری، علی درویش بازیگران این فلم سینمایی هستند.

فلم سینمایی گینس پنجشنبه 5 حمل(فروردین) ساعت 16:00 به وقت تهران و کابل و 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان نشر می شود.

فلم سینمایی «مومیایی3»

«مومیایی۳» فلمی در سبک کمیدی و جنایی به کارگردانی و نویسندگی «محمدرضا هنرمند»، تولید سال ۱۳۷۸ است.

آقای قربانی، فرمانده پولیس وظیفه‌شناسی است که کارش را به خوبی و با صداقت تمام انجام می‌دهد. او که باید هرچه زودتر کلانتری محل خدمت اش را به مالک اصلی اش تحویل دهد، به او اطمینان می‌دهد که قصد تخلیه کلانتری را دارد ولی متأسفانه هیچ‌کس حاضر نیست ملکش را به کلانتری اجاره دهد. در این میان آقای قربانی در ماجرای سرقت یک مومیایی نیز گرفتار می‌شود که در جریان یافتن مومیایی به ناچار با بهروز و کبری هم سفر می‌شود و …

پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، رامبد جوان، سیروس ابراهیم‌زاده، رضا ژیان، فتحعلی اویسی، رضا فیض نوروزی، عزت‌الله مهرآوران، ابراهیم‌آبادی و فرهاد خانمحمدی بازیگران این فلم سینمایی هستند.

فلم سینمایی مومیایی 3 پنجشنبه 12 حمل(فروردین) ساعت 16:00 به وقت تهران و کابل و 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان نشر می شود.

ع ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر